Alla inlägg den 5 november 2011

Av Anna Larsson - 5 november 2011 16:49

Ett kort blogginlägg med några peppande filmer (hundträning & en del helt annat!) som man kan behöva nu i höstmörkret!


Först ut är denna härliga popvideo som jag tycker på ett sött sätt påminner en om att alla passar inte in i en viss mall, men vågar man gå utanför den, kan man hitta en helt annan tallang...



Efter den tycker jag fortfarande att det här framträdandet är så grymt coolt. Ut på scenen kliver en riktig tant, med valkar & allt, ingen förväntar sig något annat än fiasko -och hon bara levererar och kör över dem alla! En rysare!

(Klippet går inte att bädda in, utan klicka på länken här http://youtu.be/RxPZh4AnWyk för att se det!)


Från samma tv-show kommer detta klipp på en ung tjej & hennes border collie. Deras teamkänsla och uppvisning tycker jag är så härlig! Man blir glad av att se dem ihop!



Till sist: den ultimata peppa-upp-sig låten, här med den bästa videon jag sett till den!



Så, känns inte höstmörkret liiite mindre hemskt nu!? Om inte, så finns alltid ytterligare en lösning = choklad, en varm filt och en riktig gammal filmklassiker med den coolaste av dem alla, Errol Flynn så klart! :-)



Presentation


En blogg om hundträning, klickerträning, vallning, lydnad & border collies!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards