Alla inlägg den 8 november 2012

Av Anna Larsson - 8 november 2012 13:48

Jag håller precis på att undersöka möjligheterna att under vintern hyra in mig i en tom fd affärslokal som ligger i centrala Strängnäs (du kan parkera bilen rakt utanför). Lokalen är ca 400 kvm och har toa och kök  och tillräckligt stora öppna ytor för att man ska kunna träna lydnad, rallylydnad, shejpingkurs, fördjupning inom klickerträning i olika teman, valpkurs etc. Så, nu är jag nyfiken på om DU har lust att träna inomhus i Strängnäs under vintern!? Tag i så fall kontakt med mig på 3vallare@gmail.com och berätta vilken kurs DU skulle tycka var intressant att få fördjupa sig i under vintern!


Eller är du redan igång och tävlar i lydnad eller rallylydnad och vill ha nya träningskompisar? Jag kollar även hur man ska kunna arrangera träningsgrupper som träffas ett par timmar någon kväll i veckan.


Låter det intressant? Hör av dig!

Presentation


En blogg om hundträning, klickerträning, vallning, lydnad & border collies!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards